BUDAPESTE GEZİM

 BUDAPESTE

Bir gece iki günde bitecek şehir yine tuna boyunca boncuk gibi dizilmiş şehir.  Köprüler, güzel eski binaları tam Avrupa şehriyim diyor. Hatta Tunayı bu kadar aktif kullan başka şehirde görmedim. Londra gibi bütün köprüleri görüyorsunuz.
Size yeşil köprüden zincirli köprü arasında mutlaka Nori caddesini/sokağından gidin sokak gerçekten çok hareketli, güzel ve uzun bir sokak. Buda kalesi ve manzarası efsane, balıkçı tabyası da çok güzel kesinlikle görülmeli. Ben birde eski sinagog çevresini beğendim. Eski ve doku binalar tam fotoğraflık.
Gecesi ayrı güzel, çok önemli 2 tane gece hayatin geçtiği mekan var Ruin Bars Budapeste/Szimpla Kert ben böyle bir mekan hayatımda görmedim. Eski han gibi düşünün duvarları boyasız özensiz dekor ama her oda basla bir eğlence çok gürültü insan gürültüsünden kendi sesinizi duyamıyorsunuz isterseniz gidin yataklı barda için dinlenin. Oyun barında uyuyun oynayın. İsterseniz dj başına toplanın için, İster koridorda tekli masalarda oturun, isterseniz büyük masalarda oturun her yerde güzel insanlar var. Sadece eğlence var.  Hemen yanında karavanlarda sokak lezzetleri var tavsiye ederim.








Bir kaç sokak ilerisinde Instant-Fogas Complex var burası başka bir konsept hangi tür tekno/klup müziğini seviyorsanız; ona uygun odalar var isterseniz vip var isterseniz fastfood var. Ama içeride hayat var. Hepsine rahatlıkla geçiş yapıyorsunuz. Modunuza göre gidin kimse size alkol veya başka bir şey sormuyor gidin ortama girin eğlenin nasıl isterseniz. Sokaklar çok haraketli, yalnız kalmazsınız.

NewYork pastanesi efsane, rezervasyonuz yoksa çok bekleyebilirsiniz sanırım ben erken gittim kısa surede yer buldum. İçeride sürekli küçük bir orkestra konser veriyor.
Fiyatlar pahalı mı?  Türkiye’de bu fiyatla algımız vasat pastaya 4 euro verince böyle bir mekanda bir pasta 10 Euro pahalı mı?
Menülerde gördüğünüz fiyatlara %20 ekleyin 10 vergi 10 bahşiş
😊



Yorumlar