BRATISLAVA GEZİM

 BRATISLAVA  

Şehir Çek-Slovakya ayrılınca Slovakya’nın başkenti olmuş. Çekya- Prag bütün ihtişamı dururken Bratislava kendini yeniden tanımlıyor.  İletişim kurar iken rahat ettiğim şehir. İnsanlar çok kibarlar kaldığım Hostelda ki Radoslav muhteşem insan, size gerçekten yardımcı oluyor ve çok iyi PS oynuyor. Bu şehirde o kadar farklı ki karşılaştığım 2 Türk arkadaşımda muhteşem insanlar. Tarık eğitim İçin gelmiş Sevil de eğlence ve geziyi birleştirmiş. Tarık uzun süre kalacaktı ve rahattı. Kahvaltıda melemem muhteşemdi. Sevil ise 1 günlük gelmiş ve koştur koştur. Kendisi ile koşarken tanıştık.  Şehirde bir sürü alış veriş merkezi var. Hatta adım başı alış veriş merkezi gibi. Şehir çok düzenli ve küçük birçok insanla tekrar tekrar karışılabiliyorsunuz. Gezilecek yerler çok yok ama ben her gezdiğimde tekrar keyif aldım. Kendimi evimde gibi hissettim. Fiyatlar genel olarak uygun bir şehir.











Yorumlar