MVZ Gençlik Zirrvesi 2017 Serdar KUZULOĞLU'na eleştri



Bütün katılımcılar Pazar gününüzü bizlere ayırmışsınız teşekkür ederiz diye başladı.
Siz; adam arsaya 800 milyon vermiş. 3,5 milyar içine harcamış diye iletişim uzmanı olarak başladınız. 

Etkinliğin nerede olduğu ile değil kimler geldiği ile ilgilendim. Siz geleceğiniz için sabah 6 da 4 vasatı değiştirerek.


 2 haftadır göremediğim oğluma bırakarak geldim. Evimin yakındaki otelin salonunda düzenlense idi daha da mutlu olurdum.
Ben meslek lisesinde bilgisayar öğretmeniyim.Siz memleketin bir parçası olan öğretmen vurgu yapıyorsunuz. Birde memleketteki bütün vasatları (tarımcı, turizmci, iletişimci, imamı, işletmeciyi) öğretmen yaptınız. Tesisat ustası da üniversitedeki hocada, gazetecide,  iletişim uzmanı da vasat. Evet vasatım ama sizin gibi değerli(bence) bir yazarın öğretmen olmayan ve benden daha vasat dinleyicisi sözün içeriğini es geçip beni ve meslektaşlarımı vasat görecek olması rahatsızlık verici.
 Toplumda en son eleştirilmesi gereken ama en kolay eleştirilen öğretmenler.  Size iddia ediyorum çocukları(ailelerinden alıp) ve bakanlığı bize bıraksalar başka bir Türkiye den bahsederiz. Aileler evlatlarını pamuklar içinde yetiştiriyor.  Hepsi bizden daha iyi eğitimci maşallah. Ben karar vermiyorum, ben değerlendirmiyorum. Hatanın tek sorumlusu benim.  Hatalı ben isem ne olur kararı da değerlendirmeyi de bana bırakın ben sorunu çözerim. Usta ile siz evladınız ben ilgilenirim.
Hocam üslup sizin gibi oldu ama sizi dinlemek okumak bende yeni ufaklar açıyor teşekkür ederim.

Toplantıya buradan ne alıp öğrencilerimize ne alıp götürürüz diye eşimle gelmiştik. 

Yorumlar