Bir Sokak Kedisini Koca Yürekli, Şefkatli Elle Kurtuluşu

İnsanın yaptığı işi sevmesi önemli hatta içinde can varsa;
Aşağıdaki gördüğünüz sarman cinsi sokak kedisine arabanın biri çarpıp kaçmış. Kedi kafasından darbe almış ve yüzü kanlar içinde idi. Kedi hareket etmiyordu. İki delikanlı başında bir şeyler yapmak için çalışıyorlardı. 
Sarman Sokak Kedisi

Eşimin tiffanie türü kedisine arabanın biri kasıtlı çarpıp kaçmıştı. Eşimin bildiği birçok veteriner gezdik kedinin kurtarılmasını istiyorsanız Bursa veya İstanbul hayvan hastanesine götürmeniz gerekli ama kedinizin yolda ölme ihtimali var dediler. Bende çocukluk arkadaşım olan Ejder Veterinerliği aradım kediyi ameliyat etti ve 2 ayda kazadan hiçbir iz yoktu. 
Tiffanie Kedi Cinsi
Bende bu tecrübe ile sarmal cinsi sokak kedisi için Ejder aradım. Telefonu eşi Arzu açtı. Kedinin durumunun çok kötü olduğunu söyledim. Bize getir elimizden geleni ücretsiz yaparız dedi. Kediyi Ejder Veterinerliğe götürdüm. Kedi kutudan çıkartınca canlandı ve panikle veteriner hekim arkadaşa saldırdı. Zorla bayılttılar. Kafa travması geçirmiş, ödem ve iç kanması var. Toplantım olduğu için kediyi Ejder Veterinerliğe emanet ettim. Kedi kurtarıldığını bir hafta gözlem altında tutulacaklarını söylediler. Bir hafta sonra kediyi alıp tamamen iyileşene kadar biz bakacağız, sonra arkadaşlarının yanına sokağa bırakacağız. Tabi bizi ziyaret etmesi bizleri mutlu eder. 
Sarman Kediler
Yaptığı işi can için yapmak, yaptığı işe aşık olmak sanırım bu oluyor. İnan çok duygulandım ve gurur duydum. Çöpün kenarına bırakılacak bir cana karşılıksız emek vermek ve hayta döndürmek büyük bir özveridir. Allah sizlerden razı olsun. Ejder&Arzu Ejder Veterinerlik.

Yorumlar